przepływomierz powietrza Passat B5

site
bazyli

Temat: VW Passat TDI - turbina


Witam

Zwracam sie z pytaniem do listowiczow czy ktos spotkal sie z tym, ze
turbina w czasie jazdy przestaje pracowac, co za tym idzie silnik slabnie.
Po zatrzymaniu sie i ponownym odpaleniu wszystko jest ok. Zdazylo mi sie
to 2 razy na przestrzeni miesiaca.
Auto to VW Passat B5 TDI 1998 110 kM z przebiegiem 210 tys km.
Miesiac temu wymienialem napinacz i pasek klinowy a co za tym idzie w VW
trzeba rozebrac niemal caly przod. Czy jest mozliwe ze zle podlaczyli
jakies kostki np od przeplywomierza i przy braku polaczenia komputer
odlacza sprezarke ? Prosze o porade.


Mialem to samo, wina przeplywomierz powietrza, znana wada. Po wymianie
problem zniknal, koszt oryginalnego 750 zl z tego co pamietam, wymienisz
sobie sam, 2 minuty to zajmuje. tylko nie dawaj sie naciagnac na serwis, ja
dzwonilem wolali 1400 zl z wymiana.

pzdr
Jelcyn


Źródło: topranking.pl/1608/vw,passat,tdi,turbina.php


Temat: VW Passat TDI - turbina

Użytkownik "Jelcyn" <milo@poczta.fm napisał

turbina w czasie jazdy przestaje pracowac, co za tym idzie silnik
slabnie. Po zatrzymaniu sie i ponownym odpaleniu wszystko jest ok.
Auto to VW Passat B5 TDI 1998 110 kM z przebiegiem 210 tys km.

Mialem to samo, wina przeplywomierz powietrza, znana wada. Po wymianie
problem zniknal, koszt oryginalnego 750 zl z tego co pamietam, wymienisz
sobie sam, 2 minuty to zajmuje. tylko nie dawaj sie naciagnac na serwis,
ja dzwonilem wolali 1400 zl z wymiana.


Problem sie zaczyna jesli w tym Pasku siedzi sprawna przyplywka... :)

Pozdr


Źródło: topranking.pl/1608/vw,passat,tdi,turbina.php


Temat: VW Passat TDI - turbina


Użytkownik "Jelcyn" <milo@poczta.fm napisał
turbina w czasie jazdy przestaje pracowac, co za tym idzie silnik
slabnie. Po zatrzymaniu sie i ponownym odpaleniu wszystko jest ok.
Auto to VW Passat B5 TDI 1998 110 kM z przebiegiem 210 tys km.

Mialem to samo, wina przeplywomierz powietrza, znana wada. Po wymianie
problem zniknal, koszt oryginalnego 750 zl z tego co pamietam, wymienisz
sobie sam, 2 minuty to zajmuje. tylko nie dawaj sie naciagnac na serwis,
ja dzwonilem wolali 1400 zl z wymiana.

Problem sie zaczyna jesli w tym Pasku siedzi sprawna przyplywka... :)


Zgadzam sie ale najczesciej to jest przyczyna... W 4 na 5 paskow ktore mieli
lub maja znajomi padla przeplywka.

pzdr
Jelcyn


Źródło: topranking.pl/1608/vw,passat,tdi,turbina.php


Temat: 200 tys km przebiegu dla passata TDI 2001


anka26 napisał(a):
| Witam

| 200 000 km w 4 lata. Co myslicie o takim przebiegu dla tego auta?
Passacik
| B6 kombi z roku 2001 z silnikiem 1.9TDI 130KM od znanej mi osoby,
regularnie...

Bierz i się nie zastanawiaj jak jest dobra cena. Ja mam B5 1.9TDI 110KM
z '98 z 215kkm (uczciwie). Przy tym przebiegu wypadałoby wymienić
rozrząd, sprawdzić zawieszenie (wahacze z przodu), przepływomierz
powietrza (czyli podjechać "na komputer"). Ja z auta jestem bardzo
zadowolony, polecam.


Pytałam się znajomego, rozrząd  wymieniany był według instrukcji czyli przy
90 tys i 180 tyś.
Ja mam pytanie czy drogie są ewentualne wymiany jakiś elementów zawieszenia
bo z naszymi drogami to różnie bywa. Ojciec mi podpowiada aby sie zastanowic
bo taki passat to ma podobno jakies ileś tam wahaczowe zawieszenie, którego
naprawa jest droga bardzo.
Przednie amortyzatory wiem, ze ma od jakiegos czasu nowe.
A.


Źródło: topranking.pl/1609/200,tys,km,przebiegu,dla,passata,tdi,2001.php


Temat: Avensis vs Passat


w które z tych aut warto lub nie warto sie ładować ?

Passat B5 rocznik 1998, silnik 1.6 albo 1.8T albo 1.9 TDI
Avensis 1999, silnik 1.6 albo 2.0


Moj Pasek 1.9 tdi 110 Km 99 rok, spalanie w trasie przy 120 ponizej 6
litrow, jak szybciej tak 160-180 to nieznacznie przekaracza 7 litrow, w
miescie pomiedzy 6-7 litrow, awaryjnosc praktycznie zadna, choc przy 200 000
km wymienilem praktycznie cale zawieszenie + amorki + tarcze
hamulcowe+przeguby (koszt calosci okolo 5000 zl z robocizna) wymienial
znajomy mechanik ale czesci kupowalem oryginaly, w serwisie bym sie chyba
pocial... W sumie moglem jeszcze na tym zdrowo pojezdzic ale chcialem miec
spokoj bo mam zalozone aluski 17" i wole zeby nie pukaly mi wachacze.
Zreszta zawieszenie to chyba najslabszy punkt Passata, silniczek jak
pszczolka obecnie 250 000 km, przy silniku wymieniany jedynie przeplywomierz
powietrza (koszt 750 zl) w serwisie z zalozeniem chcieli 1350 zl, zalozylem
sam w 3 minuty. generalnie jak bedziesz chcial serwisowac w ASO to koszty
potworne, za rozrzad z wymiana 1500 zl, znajomy mechanik z napinaczami i
paskiem wzial 400 zl. Na czesciach nie oszczedzam, kupuje tylko oryginalne,
w niemczech lub w polskich sklepach. Leje tylko On na Shellu, na nim mi sie
najlepiej czuje... kiedys zalalem na naszej rodzimej... myslalem ze mi
silnik wyskoczy... ale moze mialem pecha. Podobnie z olejem silnikowym tylko
Mobil 1 Turbo Diesel... niestety trzeba uzupelniac. Generalnie dbam o auto i
jestem zadowolony...

pzdr
Jelcyn


Źródło: topranking.pl/1610/avensis,vs,passat.php



All right reserved.
©